.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم حسن قشقاوی ؛
رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر قشقاوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، علیرضا قنبری به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد .

شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر قشقاوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، علیرضا قنبری به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد .

به گزارش شمال نیوز، قنبری که از نیروهای بومی استان و از شهرستان آمل می باشند از دیپلمات های برجسته وزارت امور خارجه بوده که سابقه ماموریت های مختلفی چون انگلستان ،فرانسه، بلژیک و... را در کارنامه مدیریتی خود دارند وآخرین سمت ایشان کنسول ایران در کشور بلژیک بوده است .

شایان ذکر است پیش از این محمد جواد عیسی نیا عهده دار این مسئولیت در استان بودند که هم اکنون بعنوان کنسول ایران در کشور استرالیا انجام وظیفه می نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عیسی نیا 24 آبان 1394
جناب آقای قنبری رئیس محترم نمایندگی وزارت امورخارجه - مازندران
بی تردید فرصت خدمت به مردم شریف استان مازندران موهبتی است از جانب حضرت باریتعالی . امیدوارم همچون گذشته در مسئولیت جدید نیز منشا خدمات روز افزون باشید .
استرالیا : محمدجواد عیسی نیا
نا شناس 24 آبان 1394
از دكتر عيسي نيا عزيز كه سنگ بناي اين حدكت عظيم را در مازندران بنا نهادند و خدمات شايسته اي در استان خودشان داشتند تشكر ميكنم .
یوسف 24 آبان 1394
آرزوی موفقیت برای آقای قنبری داریم لطفا باتلاش بیشترخودوهمکاران مجموعه دفتربتوانیدخلاء ناشی ازعدم حضوررئیس قبلی رادراستان درجهت اقدامات بموقع صورت دهید
علی اسماعیلی 24 آبان 1394
چناب آقای قنبری ریاست محترم نمایندگی وزارت تمور خارچه -مازندران
ضمن ابراز خرسندی و سرافرازی از انتصاب شما به سمت ریاست نماینذگی وزارت امورخارجه دز مازندران از زحمات و تلاشهای بی وقفه آقای دکنر عیسی نیا ریاست اسبق این نمایندگی و کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در استرالیا-کانبرا که نشانه درایت و لیاقت ایشان بوده را تبریک عرض مینمائیم و از خداوند بزرگ توفیق روز افزونتان را مسئلت داریم
حمید رضا حسین زاده 24 آبان 1394
چناب آقای قنبری
انتصاب به جا وشایسته شما را به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران-ساری تبریک عرض نموده و امیدوارم در این منصب جدید همچون گذشته موفق و موید باشید و همچنین از زحمات آقای دکتر عیسی نیا کمال تشکر و قدر دانی را داریم
علی شیرازی 24 آبان 1394
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و عملکرد شایسته جناب آقای دکتر عیسی نیا در طی دوران تصدی مسئولیتشان ، انتصاب بجا و شابسته برادر ارزشمند و مدیر توانمند جناب آقای قنبری را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون ایشان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
کار کنان نمایندگی وزارت امور خارجه 24 آبان 1394
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه جناب آقای دکتر عیسی نیا که الحق و والانصاف جهت افتتاح و راه اندازی این نمایندگی در سال 1391 و همچنین مدیریت و سکانداری مشارالیه از این نمایندگی ،انتصاب جناب آقای قنبری را به سمت ریاست این نمایندگی به فال نیک گرفته و امیدواریم که همچون گذشته در مسئولیت مدیریتی جدید موفق و پیروز باشید.

پرسنل نمایندگی وزارت امور خارجه -مازندران-ساری
ق.ا. یوسفی 24 آبان 1394
دوست و همشهری ارجمند جناب آقای علیرضا قنبری آملی با سلام و تحیت ، قدر مسلم انتصاب شایسته جنابعالی از سوی جناب آقای دکتر قشقاوی ، که انصافا از دیپلماتهای جهان دیده و کهنه کار هستید ، فرصت مغتنمی برای استان عزیز ماست . ضمن تبریک و تهنیت خالصانه ؛ از خداوند سبحان توفیق و تعالی روز افزون جنابعالی را ؛ مسالت می نمایم . ارادتمند شما از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران قدرت اله یوسفی 94/8/24
علی غفاری 24 آبان 1394
از زحمات دیپلمات دوست داشتنی جناب آقای دکتر عیسی نیا تشکر لازم را دارم و امیدوارم همیشه به ویژه در ماموریت استرالیا موفق و پیروز باشند .و تبریک عرض میکنم خدمت جناب آقای قفنبری برای فرصت به وجود آمده ،برای ارائه خدمت به مردم ولایت مدار و فهیم مازندران.
ساری:علی غفاری
حسن كلانتري 24 آبان 1394
ضمن تبريك به جناب آقاي قنبري چهره خوش سابقه و بومي، به برادر ارزشمندم (جناب دكتر عيسي نيا) خدا قوت ميگويم.
هادی گل محمدی 24 آبان 1394
جناب آقای قنبری رئیس محترم نمایندگی وزارت امورخارجه - مازندران
انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه - مازندران که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته جنابعالی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. هماره شاد ، سالم ، موفق ، پیروز و بهروز باشید .
با آرزوی بهترین ها برای جنابعالی - ارادتمندم
زیبا باباجانی 24 آبان 1394
جناب آقای قنبری رئیس محترم نمایندگی وزارت امورخارجه - مازندران
بدین وسلیه انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را به عنوان رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه - مازندران که مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده تان در سطوح مختلف می باشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امیدوارم همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید و از خداوند متعال موفقیتتان را خواهانم. اطمینان واثق دارم با توجه به تعهد، تخصص، دیدگاه و تجربه جنابعالی شاهد پیشرفتهای چشمگیری خواهیم بود.
و من الله التوفیق
پارادایس 24 آبان 1394
جناب آقای قنبری رئیس محترم نمایندگی وزارت امورخارجه - مازندران
با سلام و احترام
با اهدای نیکوترین تحیات،انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه مازندران ، که بحق از سرمایه های ارزشمند استان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه استان بوده و نوید بخش نشاط و پیشرفت خواهد بود. موفقیت و سربلندی جنابعالی و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.
با دعای خیر
رحمت اله حقگو 24 آبان 1394
تبریک به جناب اقای قنبری انشااله درجهت خدمت به این ملت بزرگوارپیروزوسربلندباشید
س.ع 24 آبان 1394
تشكر از آقاي دكتر عيسي نيا بابت پيگيري انجام اين مهم در استان مازندران
جاي چنين مديراني در استان هميشه خالي است
محمدرضا فدائیان 24 آبان 1394
جناب آقای قنبری
انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران تبریک عرض نموده و برایتان توفیق روزافزون را از خداوند منان خواستارم
محمدرضا فدائیان- مدیریت دارالترجمه رسمی پژوهش-بابل
ساروی 24 آبان 1394
سلام
مسؤلین محترم سایت شمال نیوز؛ لطفا برای ارتقاء سطح شخصیت افراد، از القاب استفاده نادرست نفرمایید، بنا به فرمایش اهل بیت علیهم السلام این کار گناه است. آقای قشقاوی لیسانس دارند و قرار است اخیرا در یک دانشگاهی مشغول تحصیل در دوره ارشد مدیریت (MAB) شوند. لطفا این عبارت را اصلاح بفرمایید.
با تشکر
پرویز یزدان پناه 25 آبان 1394
جناب آقای علیرضا قنبری از افراد باسابقه ی درخشان در وزارت امور خارجه و تجربیاتی ارزنده در کشورهای اروپائی می باشد.یقینا حضور ایشان در استان مازندران منشاء خیر و فایده برای مردم شریف مازندران و همچنین ارتقای سطح ارتباطات مردم استان با کشورهای همجوار خواهد بود.توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان مسئلت نموده امید است با همکاری مدیران محترم استان از وجود ایشان استفاده بهینه گردد.
نا شناس 24 آبان 1394
این مجموعه یادگار دکتر عیسی نیا می باشد انصافآ زحمات زیادی کشیده هر جا هستی خدا پشت و پناهت باشه خدا پدر شهیدت را رحمت کند.
رحمان 25 آبان 1394
آدم وقتی این کامنتهای مشابه رامی بیند یادخیلی ازاتفاقات گذشته آن دفترنمایندگی می افتد عزیزمن اجاره محل وسایرهزینه هاآنررابخش خصوصی داردمیدهدپیگیری ایجاددفتررااستانداروقت باپیگیری وحضورهمین آقای قشقاوی دریکی ازبرنامه های استان صورت داد درطول مدت هم شاهدهمراهی رئیس نمایندگی سابق دربرنامه های برون مرزی استان بودیم بفرماییدمراجعه کنیدباپورتال نمایندگی ببینیدچندوقت هست اطلاعات آن دست نخورده باقی مانده ماکه نیازبه اطلاعات فراوان دربخشهای گوناگون داشتیم نتوانستیم کوچکترین بهره ای ازوظیفه این نمایندگی داشته باشیم امیدواریم آقای قنبری تلاش نمایدتاهمگان ازاین موضوع بهره مندشوند
رمضان یوسفی 25 آبان 1394
انتصاب جناب آقای قنبری را تبریک عرض نموده واز زحمات آقای دکتر عیسی نیا تشکر میکنیم
حمید قنبری بزمینانی 10 دي 1395
به امید سربلندی شما در این مقام ارشمند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.